Ето защо има огромна вероятност тази игра да последва другите неуспешни проекти на XS. Докато екипът ви е пълен с егоцентрици, които си мислят, че светът се върти около тях, само ще се закопавате сами. Вариантът ви е да приемете факта, че това, което ви се иска на вас е различно от реалността. Колкото и да ви се иска потребителите да играят минимум 8-10 часа на ден и постоянно да ви вкарват пари, това няма как да стане. Виждат се резултатите - от 57К+ човека, седмично влизат не повече от 6-7К, като постоянно активните са около 3-4К. И това е единствено защото упорито отказвате да приемете реалността, че трябва да ги ухажвате и примамите по някакъв начин, защото те не са длъжни да работят и живеят за вас.
Хайде да продължим с излагането на фактите :
Criss Cross написа:...
- както повече от вас стихнаха до заключението - Банката не беше кой-знае каква промяна, защото не влиае на цялостният гейм плей...
Ето една сграда с добър потенциал, който отново твърдоглаво отказвате да развиете, поради простата причина, че
не искате да признаете, че сте сгрешили. А това е факт. Нещата могат лесно да се променят, стига да надвиете огромното си его. Нататък :
Criss Cross написа:...
- в момента има 146 души на 10то ниво в нашата версия и повече от 1000 в руската
- в момента при нас има 57 324 регистрации, а в руската версия има 789 436
Хем постоянно приканяте да не се сравняват двете версии, хем го правите вие и то по отношение цялостното развитие на играта. Хайде тогава и аз ще направя същото сравнение :
Русия - население 141М+
България - население 7,5+М
Съотношение - приблизително 19 пъти повече в полза на руснаците. Какво тогава се случава с цифрите в играта :
- 146 души 10-то ниво умножено по 19 = 2774 играча, което явно е 2,7 пъти повече от 1000;
- 57324 регистрирани по 19 = 1089156, което е 1,37 пъти повече от 789 436.
Очевидно е, че се справяме доста по-добре от руснаците.
Criss Cross написа:...
Да - Руската версия е готова, имат си Нефтопровод, Автозавод, Къци, Пирамида, Клуб и какво ли още не. Но при тях има близо 14 пъти повече играчи отколкото при нас...
Поне кажете, че чакате да стигнем тяхната бройка, за да знаем да не се надяваме на никакви нововъведения. Защото каквото и да стане, каквито и реклами и усилия да положите, повече от 100К регистрирани потребителя през следващата година, няма как да привлечете. Като се възползваме от сегашното съотношение регистрирани/играещи, то от тия 100К, ще ви играят редовно около 12К. Тоест, по вашата логика нововъведения няма да видим никога.
Criss Cross написа:...
Не е тайна, че пускането на Противопоставяне изключително избърза при нас.
Защо? Защото нормата от 1 000 000 точки не можем да я направим посмъртно, затова беше намалена до 500 000 при нас, което пак е изключително много...
Въпреки, че отново е изключително много, ние пак успяваме да завземаме районите. Е, софетата се поизложиха, но обикновено така става, когато гледаш в чуждата паница. Не го казвам за да ги обидя, а защото и вие гледате в чуждата, в случая руска, паница. Да не се изненадате, когато останете с пръст в уста, както се случи при софетата. Осъзнайте се и намалете надеждите си за потребители и печалба, както намалихте границата за превземане на райони.
Criss Cross написа:...
Сами виждате, че 80% от играчите не могат да си направят 60 победи в дуелите с NPC - това означава, че масово по нивата има слаби играчи...
За да се направят 60 победи са необходими минимум 15 часа, ако сме без баровски статус и побеждаваме на всяка битка и то на всеки 15 минути. Реално дори 30 куфарчета е трудно да се направят, защото те са 7,5 часа, което пак е супер много време. НЯМА как да накарате потребителите да стоят по цяло денонощие пред компютъра заради вашата игра. НЯМА как да ги накарате да плащат за екстри, които променят коренно геймплея. Докато не го приемете този факт, ще имате 50К+ регистрации и 4К играещи. Отделно цените са доста сериозни за нашия скромен стандарт и то в условията на финансова криза.
Criss Cross написа:...
По същата причина и не са пуснати всички елементи от Дюкяна. Защото няма достатъчно играчи. Повечето от тези елементи могат да обърнат играта с главата надолу...
С "главата надолу", тоест да дадат шанс за бързо развитие дори на играчите, които
не плащат?
Criss Cross написа:...
Когато напускат храните, които дават по 3 000 живот - колко време смятате, че ще се водят едни очи след 9то ниво?...
Колкото и в руската версия. Както е там, така ще е и тук. В това отношение няма как да има разлика, защото не зависи от бройка на потребителите. Ако все пак има някакъв проблем, ще се променят нещата в движение. Примерно храните няма да дават по 3К, ами по 1,5, или нещо такова. Бъдете сигурни, че ще получите множество безплатни предложения от потребителите, комбинация от които да свърши работа.
Criss Cross написа:...
На всичкото отгоре - всички тези елементи от дюкяна се купува съз зъби, значки, звезди, телефони, руда и какво ли още не.
Нямаме достатъчно играчи на високите нива, които да се напускат в Ловният да ви донесат телефони и значки.
Няма достатъчно играчи на 10то и 11то ниво за да се правят едни хубави Очи в Очи или някое Меле...
Очи в очи се правят на 10-то ниво при това редовно. Мелета не се правят не само на това ниво, ами на всички останали, точно защото звездите в момента не са от най-ценните валути, тъй като с тях не могат да се купуват разни екстри от Дюкяна, след като не са пуснати. И като няма достатъчно играчи на 10-то ниво, то има достатъчно играчи на по-ниските нива, които редовно са в ловния клуб и от тях се събират телефони и значки. Да, наистина, ако пуснете другите екстри в Дюкяна, то играчите от ниските нива ще се развиват по-бързо и така ще понастигнат играчите от 10+ ниво. А вие си мислите, че нямате полза от това, защото сегашните играчи на високите нива са тези, които плащат пари и то не само за баровски статус, ами и за всякакви други предимства. Тоест вие действате на обратния на пазарната икономика закон, който гласи "печели с оборот, а не с цени". Докато искате да печелите с цени, ще сте с половин потенциал, ако не и по-малко.
Criss Cross написа:...
...Всичко зависи от ВАС - играчите...
Това, което зависи от нас, за да се изпълнят изискванията ви, е играчите да играят по начина, по който вие искате (24/7, като се дават възможно най-много пари). Няма как да стане, защото вие не сте аристокрация, играчите не са ви роби и всеки си има собствено мнение. Зависенето от нас се вижда в сухите цифри - 57К+ регистрирани, 4-5К играещи. И скоростта на нови регистрации нещо намаля сериозно в последно време. Не виждам с този начин на мислене как ще се справите с конкуренцията, която е пазарно ориентирана. Вместо да задоволявате нашите желание, вие искате ние да задоволяваме вашите, като отгоре на всичкото си плащаме за това. Е няма как да стане. Очевидно е, че не сте толкова интелигентни, за колкото се мислете. Факт. Приемете думите ми като градивна критика и преориентирайте представите си и нагласата си за света.